Armas klient!
Siin on Sulle ülevaade minu kodulehe e-poe müügitingimustest.
Pea meeles, et:
- Ma ei kuritarvita Sinu isiklikke andmeid.
- Ma ei edasta Sinu andmeid kolmandatele osapooltele, välja arvatud juhul, kui see on vajalik meie teenuste osutamiseks.
- Ma ei saada Sulle ilma Sinu nõusolekuta e-kirju, välja arvatud Sinu poolt tehtud tehingutega seotud olulist infot.
- Sa võid alati loobuda meie teenuste kasutamisest.
- Kogun ja kasutan ainult neid andmeid, mis on vajalikud meie klientide poolt esitatud tellimuste täitmiseks.
- Kasutan oma e-poes “küpsiseid”, et Sul oleks mugavam meie kodulehel liigelda.
1. ÜLDSÄTTED
1.1 Käesolevad müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad ostmisel Maret Voites Perekool OÜ e-poest (edaspidi: e-pood) internetiaadressilt https://maretvoites.ee/
Kauba müüja on Maret Voites Perekool OÜ (edaspidi: müüja), aadress Jaagu, Suuremõisa küla, Muhu vald, 94733, Saare maakond, registrikood 12621262, tel +372 566 83 330, e-posti aadress maret.voites@gmail.com.
Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Maret Voites Perekool OÜ e-poe vahendusel teenuse või kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://maretvoites.ee/muugitingimused/. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.
1.4. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte ning Euroopa andmekaitseseaduse GDPR-ile vastavust.
2. TELLIMUSE ESITAMINE
2.1. Kauba tellimiseks lisab klient e-poest soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning klient lisab toote ostukorvi.
2.2. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub teenuse eest Maksekeskuse kaudu. Palume kliendil kontrollida enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.3. Kui tellitud teenust ei ole võimalik mõnel põhjusel osutada, siis teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Maret Voites Perekool OÜ LHV arveldusarvele.
2.4. Pärast kauba eest tasumist tuleb vajutada linki „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.5. Tellimuse kinnitamiseks saadetakse kliendile arve ostukorvi kinnitamisel sisestatud e-posti aadressile.
2.5. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Maksekeskuse arvelduskontole.
3. KAUBA HIND JA MAKSEVÕIMALUSED
3.1. Kõik e-poest müüdavate teenuste hinnad on näidatud eurodes. Kuukaardid ja üksikspiletid ei sisalda käibemaksu. Kõik muud tooted sisaldavad 9% (nt. raamatud) või 20%-list käibemaksu.
3.2. Klient tasub teenuse ostmise korral ettemaksuna teenuse müügihinna täies ulatuses ning toodete puhul ka kohaletoimetamise tasu.
3.3 Makseviisid – võimalus tasuda pangaülekandega või tasuda otse pangalingi kaudu. Pangalinke pakub Maksekeskus AS
4. KAUBA KÄTTESAAMINE
4.1. Maret Voites Perekool OÜ kasutuskorra kaarte ei väljastata füüsilisel kujul. Kasutuskorrad laetakse kliendi isiklikule registreeritud kasutajakontole, kuhu kliendil on juurdepääs igal ajal ning kontol on näha kasutuskordade arv.
4.2 Tooteid ja kinkekomplekte on võimalik tarnida postiautomaati. Tarnepartneriteks on AS Eesti Post (Omniva) ning Smartpost AS.
4.3 Tarneaeg on sõltuvalt tootest ja ajast 1-7 tööpäeva.
5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE JA OTSETURUSTUS
5.1. Müüja kasutab kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja andmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega ulatuses, mis on vajalik kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks.
5.2. Müüjal puudub internetipanga vahendusel teenuse või kauba eest tasumisel juurdepääs kliendi pangaandmetele.
5.3 Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on sooritanud ostu või avaldanud soovi liituda Maret Voites Perekool OÜ uudiskirjaga. Ostjal on igal ajal võimalus loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest müüjale teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhised.
6. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED
6.1. Koolituse või muude projektipõhiste teenuste ostmisel Maret Voites Perekool OÜ e-poest ei ole kliendil õigus seda tagastada ega anda kasutamiseks kolmandatele isikutele.
6.2. Kasutuskorra kaart kehtib kasutuseks ainult ostetud teenusele kehtiva ajaperioodi jooksul, mis on välja toodud toote juures.
6.3. Ostust taganeda on tarbijal võimalik 14 kalendripäeva jooksul. Tellimusest taganemiseks peab klient esitama kirjalikult või e-posti teel taganemisavalduse. Tellimusest taganemise avalduses peab klient näitama ära pangakonto numbri ja pangakonto valdaja nime, kuhu kanda tagastatav raha.
6.4 Kui klient on kaupa kasutatud või kahjustatud, vastutab klient tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Nimetatud summa arvatakse maha kliendile tagastatavast summast.
6.5 Maret Voites Perekool OÜ tagastab taganemisavalduse kättesaamisel kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik kliendilt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas kliendi kantud asja kättetoimetamise kulud. Ettevõtjal on võimalus maksega viivitada kuni klient on talle tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et ta on selle asja tagasi saatnud.
3.6 Digitaalseid tooteid tagastada ei ole võimalik.
7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS
7.1. Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile maret.voites@gmail.com. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, teenusel või kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
7.2. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju eest.
7.3. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijakaebuste komisjoni ja/või Harju Maakohtu poole.